ponedjeljak, 17. ožujka 2014.

Vidim svi se nešto počeli odvajati... Krim se odvaja od Ukrajine, Venecija od Italije,
Istrijani već odavno vape da naprave vlastitu granicu na ulazu Učke i odvoje se od Hrvatske...
Ja se pitam kada će se hrvatski narod odvojiti od ovih kriminalnih organizacija, SDP-a i HDZ-a
koji nam do dana današnjeg ništa dobroga nisu donijeli osim gomilanja dugova, prodaje nacionalnog imetka, privatiziranja svega što je ikada donosilo korist za zemlju, bacanja cijelokupnog hrvatskog naroda u dužničko ropstvo, te glasanja zakona koji rade u korist svih osim naroda..(al nas zajebaste!)

Premijer Milanović daje izjave tipa "Hrvatska nikada nije bila jača" ili "Hrvatska nikada nije bolje živjela" ...pitam se odakle njemu takve informacije?

Sjećam se vremena kad sam išao u osnovnu školu...bilo je to poslijeratno vrijeme...dobivao sam
redovno za marendu 10 do 15 kuna, što je tada bilo dovoljno da kupiš marendu sebi pa i djevojci
koja ti se sviđala, a ostalo bi ti i za sok. Ne sjećam se gladnih učenika.
Danas čitam djeca dolaze gladna u školu, nemaju za marendu, doslovno se tuku za obrok.
Pretpostavlja se da svaki 5. Hrvat nema osnove za život... hranu i režije.
307 000 Hrvata ima blokirane račune...preko 380 000 ljudi je nezaposleno prema Zavodu a brojka je
 znatno veća znajuć da veliki broj nezaposlenih ljudi nije niti prijavljeno na Zavodu za zapošljavanje.
2155 nekretnina završilo je na bubnju radi ovrha i dugova građana.

.

Prema tome,gosp. Milanoviću, odakle vama informacija da hrvatski narod nikada nije bolje živio?

Ja znam da sam ja bolje živio...kao što vidim i po ljudima oko sebe, a vi gopodine Milanoviću ako gledate oko sebe naravno da vidite poboljšanje života među vama i kolegama...vozite se okolo u novim Audijima, same plaće vam prelaze 20 tisuća kuna ( neto ), putujete  okolo i fino se hranite a sve na račun nas, poreznih obveznika...siguran sam da živite bolje nego ste živjeli prije no ste došli  na funkcije koje obavljate. HDZ je doveo Hrvatsku do ruba propasti a SDP nastavlja gurati, a kada je
odvedete u potpuno ropstvo imajte na umu da će u tim okovima i vaša djeca živjeti.



Nema komentara:

Objavi komentar