petak, 14. ožujka 2014.

Jebate šparoga da te jeba..da smo rekli da jedemo trnjak platili bi porez na svaki trn.
Greba bi te i kroz grlo a  bome i kroz džep...
Hrvati se od pamtivijeka predstavljaju kao veliki katolici jel..Bog i domovina...krunica na
retrovizoru i te fore, pa onda znate, da je naš dragi Bog,
koji je stvorio sve, od zemlje do svemira... podario sve to ljudima...
Kako onda jebena šuma može biti "državna" sa značenjem da je to državno a ne od ljudi
koji žive u istoj toj državi!?
Tko je onda ta "Država"??
Jesu li Milanović i Linić "DRŽAVA"??
Jesu li oni taj Bog koji je stvorio sve ili su si samo dali za pravo oduzeti nam sve?

Ako želiš ribu loviti, plati!!  Ma za šta? Ja ribe koje pecam su došle iz Italije..odakle Linić zna
odakle je riba koju sam ja upeca? Čim ja negdje sa štapom ili puškom i ronilačkim odjelom eto policije...traže dozvolu...jeba me pas ako im ona sredozemna medvjedica ne javlja  di 'ko ribolovi.
Ide okolo i dojavljuje...zato je tako zaštićena!
Uostalom more je javno dobro i pusti me da pecam ki ću di ću...i tako pored svih onih
koćarica i plivarica mogu samo da upecam...k..gnjurca.

Znači 50 lipa žele da im se plati po ubranoj šparogi. 50 lipa za jebeni korov koji je sasvim
slučajno dobar i zdrav za pojest. Dok napravite takvu fritaju sa nekoliko desetaka
šparoga i par jaja mogla bi vas  "pita koštati skuplja od tepsije".

E ovako dragi moj pišuLiniću i ostala politička bagro, meni je zbilja žao što ste imali nesretno djetinjstvo i što vas očevi vjerojatno nikada nisu vodili u šumu na branje šparoga.
Vjerujte mi, posebno je to iskustvo. KAD JE UGLEDAŠ!! RADOST!! A pored nje još jedna,pa još jedna....a ti se probijaš kroz trnjak, grebeš ruke, al sve ćeš učiniti da ju isčupaš jer ta jedna ti znači koliko i cijeli mac..

Vjerojatno ne znate što to znači ljudima koji cijene male stvari...koji nisu kao i vi šporoge vidjeli samo na tržnici i uvijek ih platili.
Pretpostavljam, kako ne vidite dalje od vlastitog nosa da u prirodi ne bi šparogu vidjeli niti da se spotaknete i padnete pred nju. Iskreno se nadam da ćete se jednoga dana životno spustiti na nivo običnih građana RH od kojih nemali broj jede šparoge jer nema što drugo, a onda ću vas pitati
jeli vam puno dati 5kn za 10 komada tog divnog, bezuvjetnog dara koji nam je podarila naša          nezamjenjiva PRIRODA!






Nema komentara:

Objavi komentar