srijeda, 19. ožujka 2014.

Preksutra nas, kažu, udara asteroid pa reko da napišem još koji tekst do tada..prije kraja!!
Asteroid, ne steroid!!..upozorenje svim bilderima koji su se zaletili čitati ovo.

..pa se malo razmišljam da li sutra ići spiskat sve pare na zahebanciju ili ne..jer ako je istina
nema ih smisla čuvati...hahaha..koga ja zavaravam..koje pare?! :))
Iskreno se nadam da će pogoditi točno u mene i da neću ništa osjetiti dok napuštam ovaj
svemir iskrivljenih vrijednosti gdje "para vrti gdje burgija neće"...a onda se nadam da će me primiti gore iako nisam platio crkvi da me ispovidi...a i pisao sam dosta ružno o istoj....ups.

I tako nama prodaju priče o smaku svijeta,  narod se smije..i ne pomišlja da se svo ovo
vrijeme "smak svijeta" za sve nas već događa. Truju nas iz zraka i sa zemlje...na sve moguće
načine...al mislim da je najveći "smak svijeta" roditeljima koja nemaju djecu da nahrane, pa kad
ga ono djetešce upita za hranu...zamislite kuglu užarenu koja ih pogađa direktno u srce...a takvih
je roditelja u Republici Hrvatskoj nažalost sve više. Nezamislivo!!

Koliko je ljudi u hrvatskoj već doživjelo "smak svijeta" kada im je banka napravila ovrhu kojom ih je
istjerala iz vlastitog doma i oduzela im ga, ne marivši gdje će ti ljudi završiti.

Mislite da su teorije o "smaku svijeta" samo to..(teorije)..al ljudi moji..."smak svijeta" je svuda oko
 nas i događa se svakodnevno.
Probudite se!!


Nema komentara:

Objavi komentar