petak, 7. ožujka 2014.

Kaže ovako danas..Turski premijer Erodgan hoće da zabrani facebook i jubito,pa mi odmah pade
na pamet  što bi se dogodilo da naš Milke odluči isto? 'bemti čavle,eksere...
Pa mi bi pali u duboku tugu i depresiju,prvi tjedan dana ne bi izlazili iz kuće...
Jesti ne bi mogli,prestali bi plaćati račune za internet..jer koji će nam internet
bez facebooka?! To je kao da imaš televizor u boji a nemaš struje!

Baba mi ima profil,i ona misli da google služi samo da se dođe do facebooka.
Traži si baba dečka..na facebooku. Baba 80 godina,ona traži DEČKA. Piše joj "slobodna"!!
Stavila fotkice...piše "Ja na moru"...u kupacem baba stoji. Strašno.
Kad je naučila u photoshopu radit vako kru' te neće? LAJK!
I tako prva pomisao mi je bila da bi to bilo loše za našu vladu,jer bi ljudi onda sigurno
krenuli u prosvjede,jer oduzeli nam poslove,oduzeli nam kruh...e čekaj malo..facebook ne damo!

E sad,problem bi bio kako prosvjede organizirati?!
Nema facebooka...
A svi znamo da Hrvati najbolje prosvjeduju na facebooku.

A onda kad se organiziraju vidim prosvjednike na trgu ovako..sa parolama...
"VRATITE NAM FACEBOOK"
"VLADA DOLJE GORE FACEBOOK!!"
"MILANOVIĆU LOPOVE,UKRAO SI FACEBOOK!"
"ČIRO PEDERU"-tu ne propuštaju :)


Uglavnom, činjenica je da bez facebooka ne možemo..
još malo pa ni  roniocima pod vodom neće trebati boca s kisikom--samo konekcija s facebookom!

E pa Erdogane, nek je nama Milanovića kakav je da je,
dok je nama facebooka,on je miran!

Nema komentara:

Objavi komentar