nedjelja, 30. ožujka 2014.

Jeste'l pomjerili svoje vurice naprid?
Eto bar nešto u ovoj državi da ide naprijed i da svi misle na to.

Nego prelazim juče cestu sa prijateljem, tj. onu polovicu ceste što je ostala jer opet
jeblo ga radovi, opet kopaju neki kurac po sred Giardina, i kaže mi da su sada
našli neku rimsku vilu. Sad će izgleda napraviti most na sred korza do arene da auti mogu
vozit prek te vile a nju će sljedećih 25 godina okopavati i jest govna da turisti mogu gledati u rupu.
Uglavnom, prelazimo mi tu cestu..kad kaže ovaj do mene "evo Milanovića" pogledam ja ...di je
jebo te pas, kad ono Audi A16 prolazi pored nas...njemačke tabele.
Ma reko kakav Milanović to je običan švabo, civil !

I tako mi krenuli u raspravu kako stvarno nije u redu da se naši političari voze u autima
koje u Njemačkoj voze obični građani. Stvarno napadamo ljude bez veze, pa u Dubaiu
policija vozi bolje aute neg naši političari. Problem je jedino u tome što naši političari nisu
zaslužili niti  Trabante službene da im damo a kamoli Audije.
 Da je u našoj zemlji standard da običan Hrvat koji nije prevario,
pokro, il zajebo 200 radnika,  vozi Audi A6 onda bi bilo u redu i da se političari voze u Bentleyu.
 Do tada bijedo moja političari..nadam se da vam Audi paše.
Puj crkli daBogda!!

Nema komentara:

Objavi komentar