srijeda, 12. ožujka 2014.

Da se osvrnem malo na aktualnu temu :

Crkva naplaćuje usluge!? Nema više ni kod Boga švercanja!
A-a! Hoćeš u raj? PLATI ili u paklu pati!!

Sve se više pitam ima li Boga ili je samo jako zločest?!
Čuo sam za proročanstvo, neznam više jel od maja, babe Venge ili svetog Franje, nije ni bitno
možda čak i u bibliji piše...znam da je pisalo da u 20.stoljeću đavao preuzima
vlast na kugli zemaljskoj.
Ne kužim!  Bogu istekla koncesija pa na javnoj aukciji đavao dobio svijet u ruke?
Valjda je imao više love jer sam čuo da su ovi illuminati i bogataši obožavatelji Sotone,
pa su ga možda i financirali. 

A možda je to sve Bog, malo je dobar malo zločest. Ima neke šizofrene ispade, jer kažu Bog
je dobar, Bog prašta...a onda prema Bibliji Bog  poplavom pomete sve
ljude na zemlji. SVE LJUDE NA ZEMLJI?? Pa to je genocid što je učinio!! Al dobro ajde, spasio je
Nou, i njegovu obitelj..i životinje, znači dobar je i voli sve..osim gejeve! Gejeve ne voli! Ili su to bili nojevi..pa im zato gurao glavu u zemlju. Nisam siguran više al siguran sam da i to u Bibliji piše. Kažu Bibliju je napisao čovjek kroz glas Božiji.
E pa da imam priliku pitao bih Boga zašto im nije rekao da je zemlja okrugla?
Mislim stvorio je zemlju i sve im je rekao al im je izostavio da je okrugla -jer to nisu znali kad
su je pisali! Mislim očito je da su tu Bibliju napisali isti oni koji su izgradili
crkve i opet bili kontradiktorni od onoga što su napisali u istoj. Znači u Bibliji kaže "Bog je
svugdje prisutan i uvijek" a onda nam kažu "crkva je kuća Božija, tu se molite". HA?!!
Pa mislim kako je izgubio koncesiju na zemlji kad ono, Bog je bogat, siguran sam da ni sam nezna
 koliko kuća ima!?
Bog prašta -- a zašto mi onda treba svećenik da me spoji s njime da mi oprosti grijehe?
Nekada je trebalo Bogu žrtvovati janje da biš bio spašen, pa je bilo potrebno samo vjerovati u Isusa, pa onda da moraš imat direktnu vezu sa Bogom preko njegovih "podanika" a sada moram i da platim...pa dokle??!

-Želiš u raj??
-Plati oprost grijeha griješniče!!
-- Aa jel moram skupljat račune, kad dodjem u raj, možda će me
  na ulazu pitati za njih?!  Jel imaju fiskalni broj na njima?  Ma zajebi, ne želim više u raj!!
 Nek ti rusi idu u raj..oni su navikli na hladno...meni je dosta zime..ja hocu u toplo!!

U ime oca i novca!

Jasno je da je Vatikan od pamtivijeka jedna od najjačih korporacija svijeta, i da je njihovo bogatstvo   nemjerivo, bogatstvo koje može nahraniti sve gladne u svijetu, al prokletstvo nema kraja pa su napravili cjenik usluga.

I ne kužim zašto se ovi naši svećenici voze u dobrim autima? Ono čuli su da klinke padaju na dobra auta!? - Mislim alooo...pa to ove malo starije...ovo što vi hvatate još pada na lizalicu i kiki bombon.

Strašno!! I onda kažu kažnjen svećenik koji je zlostavljao djecu.
Zamislite kako je kažnjen...dobio je naredbu da ide u jedan samostan i da ne smije ispovijedati nikoga. Ali nikoga!! Iz Vatikana direktno došla kazna.
Vjerojatno su mu napisali "Zloćko jedan, idi u onaj samostan i pritaji se malo". Užas!


 Ne znam više što da vjerujem al definitivno nešto ne štima u svijetu...sve je pošlo naopako.
 Zlo se uvuklo u sve što nas okružuje. Bog može da šalje sve svoje sinove ovog puta, da ih razapinje, vješa,  pali..šta god..ma više nam nema pomoći. Pohlepa i novac zavladali su svijetom.
 Boga zazivaju samo bolesni, bogati štuju vraga, crkva naplaćuje usluge...ne vjerujem u
 proročanstva al ovo da je Sotona zavladao zemljom definitivno ima smisla.






Nema komentara:

Objavi komentar